Uutiset

Toimintamme kasvaa – Nyt Suomessa saatavilla myös raskaan kaluston renkaat Artikkelin tunniste: MRF TYRES FINLAND
  • Artikkeli julkaistu osoitteessa:
Toimintamme kasvaa – Nyt Suomessa saatavilla myös raskaan kaluston renkaat
MRF (Madras Rubber Factory) on monikansallinen rengasvalmistaja. Intiassa pääkonttoriaan pitävä MRF on maailman kuudenneksi suurin rengasvalmistaja. Moottoriurheilussa MRF on vahvasti mukana mm. rata-ajossa ja rallissa, jossa renkaalla on saavutettu niin Euroopan kuin Suomenkin mestaruuksia. Lisätietoja: Co-Motorsport, tiimipäällikkö Sami Kivioja, 050 441 6210, myynti@mrftyresfinland.fi
Lue artikkeli
Haasteellinen alkuvuosi päättyi mestaruusjuhliin – MRF Tyres Finlandin vuosi 2023 Artikkelin tunniste: MRF RACING
  • Artikkeli julkaistu osoitteessa:
Haasteellinen alkuvuosi päättyi mestaruusjuhliin – MRF Tyres Finlandin vuosi 2023
Vuosi 2023 oli MRF Tyres Finlandin kolmas toimintavuosi. MRF-renkaiden tunnettuus ja asiakkaiden luottamus renkaaseen kasvoi vuoden aikana jälleen edellisestä vuodesta. Vuoden helminä oli menestys SM-sarjassa sekä toista kertaa järjestetty nimikkokisa MRF Tyres Sprint, jolle on luvassa SM-arvo vuonna 2024.Haastava maailmantilanne löi alkuvuodesta kapuloita myös MRF:n rattaisiin. Intian paha koronatilanne vaikutti paljon myös MRF-tehtaan toimintaan ja mm. piikkipyörien saatavuuteen Suomessa.- Rengasvarasto alkoi ammottaa tyhjyyttään, joten Juha hyppäsi pakettiautoon ja suuntasi Ruotsiin. 1700 ajokilometrin ja kahden lauttamatkan jälkeen piikkipyöriä saatiin asiakkaille Kuopion SM-ralliin. Onneksi Juhan ei sentään tarvinnut lähteä Intiasta asti renkaita hakemaan, nauroi Sami Kivioja.Talven käännyttyä kevääseen helpotti myös rengastilanne ja myynti lähti hyvään nousuun. Ralli SM -sarjassa MRF-renkailla ajettiin kahteen suomenmestaruuteen. SM5-luokassa Ville Hautamäki saavutti jo neljännen perättäisen mestaruutensa ja junnuissa (RSJM) Tuukka-Matias Kivioja ajoi jännittävän kauden päätteeksi ensimmäiseen Suomen mestaruuteensa.Ville ajoi MRF-renkailla myös tiimimestaruuspisteitä Co-Motorsportille, joka oli tänä vuonna tiimien ykkönen. Lisäksi MRF-renkailla ajettiin luokkavoittoja, palkintokorokesijoituksia sekä omia ennätyksiä niin Ralli SM -sarjassa, nuorten ja junioreiden SM-sarjoissa kuin muissa kansallisissa ralleissa.BMW Ralli -sarjan kesäkauden kisat ajettiin jälleen MRF-renkailla, ja kauden lopuksi sarjassa jaettiin jälleen MRF-palkinto. Eikä pelkästään rallissa, MRF-renkailla on kilpailtu myös muissa autourheilulajeissa, kuten esim. tasanopeusajossa sekä rallisprintissä. Elokuussa järjestetty nimikkokisa MRF Tyres Sprint keräsi jälleen suuren osallistujajoukon ja kisa onkin ensi vuonna SM-sarjan osakilpailu.Vuonna 2023 MRF Tyres Finland aktivoi myös kansainvälistä toimintaansa Euroopan tasolla.- Kaudella 2024 jatkamme työtä MRF:n kehityksen, rengasmyynnin ja yhteisön eteen. Toivotamme kaikille MRF-kuljettajille menestystä tulevan vuoden kisoihin sekä toivotamme uudet MRF-kuljettajat tervetulleiksi yhteisöömme, toivottaa toimitusjohtaja Sami Kivioja.Lisätietoja: Co-Motorsport, tiimipäällikkö Sami Kivioja, 050 441 6210, myynti@mrftyresfinland.fi 
Lue artikkeli
Mestaruuksia ja nimikkokisa – MRF Tyres Finlandin vuosi 2022 Artikkelin tunniste: MRF RACING
  • Artikkeli julkaistu osoitteessa:
Mestaruuksia ja nimikkokisa – MRF Tyres Finlandin vuosi 2022
MRF Tyres Finlandin toinen toimintavuosi oli kaksijakoinen. Alkuvuotta värittivät piikkipyörän saatavuushaasteet, mikä luonnollisesti vaikutti myös myyntiin. Kesäkausi oli vuorostaan varsin nousujohteinen niin myynnin kuin kisamenestyksen osalta. Toisen toimintavuoden helminä olivat kaksi SM-kultaa, tiimien SM-hopea sekä nimikkokisa MRF Tyres Sprint. Haastava maailmantilanne löi alkuvuodesta kapuloita myös MRF:n rattaisiin. Intian paha koronatilanne vaikutti paljon myös MRF-tehtaan toimintaan ja mm. piikkipyörien saatavuuteen Suomessa.- Piikkipyörien saaminen talvelle 2022 oli varsin haastavaa, mutta emme antaneet periksi ja aivan viime hetkellä onnistuimme hankkimaan Suomeen pienen määrän, kertoi toimitusjohtaja Sami Kivioja.Talven käännyttyä kevääseen helpotti myös rengastilanne ja myynti lähti hyvään nousuun. Ralli SM -sarjassa MRF-renkaat hallitsivat SM2- ja SM5-luokkia, kun Ville Hautamäki ja Jere Pensas ajoivat useisiin luokkavoittoihin ja lopulta Suomen mestareiksi. MRF-renkailla ajettiin myös tiimien SM-sarjan kakkoseksi. Lisäksi MRF-renkailla ajettiin luokkavoittoja, palkintokorokesijoituksia sekä omia ennätyksiä niin Ralli SM -sarjassa kuin myös nuorten ja junioreiden SM-sarjoissa. MRF-renkaat ovat löytäneet vankan asiakaskunnan ja renkaalla on saavutettu vuoden 2022 aikana luokkavoittoja useissa kansallisissa ralleissa niin neliveto- ja etuvetokalustolla kuin historic-luokan autoillakin. Lisäksi BMW Ralli -sarjan kesäkauden kisat ajettiin jälleen MRF-renkailla, ja kauden lopuksi sarjassa jaettiin MRF-palkinto. Eikä pelkästään rallissa, MRF-renkailla on kilpailtu myös muissa autourheilulajeissa, kuten esim. tasanopeusajossa sekä rallisprintissä. Syyskuussa järjestettiin nimikkokisa MRF Tyres Sprint, joka keräsi suuren osallistujajoukon. MRF-renkailla ajettiin myös rata-ajossa Formula Open Finland -sarjassa.- MRF on hyvällä tasolla ja rengas paranee koko ajan. Asfalttirengas myös, toteaa Marcus Grönholm, rallin kaksinkertainen maailmanmestari ja MRF Tyres Finlandin hallituksen puheenjohtaja.MRF-renkaiden tunnettuus ja asiakkaiden luottamus renkaaseen kasvoi vuoden aikana merkittävästi. Tästä on hyvä jatkaa kohti uutta kautta!- Kaudella 2023 jatkamme työtä MRF:n kehityksen, rengasmyynnin ja yhteisön eteen. Toivotamme kaikille MRF-kuljettajille menestystä tulevan vuoden kisoihin sekä toivotamme uudet MRF-kuljettajat tervetulleiksi yhteisöömme, toivottaa toimitusjohtaja Sami Kivioja.Lisätietoja: Co-Motorsport, tiimipäällikkö Sami Kivioja, 050 441 6210, myynti@mrftyresfinland.fi
Lue artikkeli
Co-Motorsportille täydet tiimipisteet Turusta Artikkelin tunniste: MRF RACING
  • Artikkeli julkaistu osoitteessa:
Co-Motorsportille täydet tiimipisteet Turusta
Sami Kiviojan kipparoimalle Co-Motorsportille SM-sarjan kesäkauden avaus Turussa oli lähes jättipotti. Jo toisen kerran peräkkäin pistetilille rapsahti täydet SM-pisteet ja tiimin kuljettajat saavuttivat peräti 3 luokkavoittoa ja 22 pohja-aikaa.Talvikauden jälkeen tiimien SM-sarjassa toisena oleva Co-Motorsport jatkoi Länsirannikon rallissa siitä, mihin edellisessä osakilpailussa Kuopiossa jäi. Tiimipisteitä keränneet Ville Hautamäki ja Jere Pensas ajoivat molemmat luokkiensa voittoon ja näin tiimin tilille ropisi täydet pisteet.– Turun seudulla on tunnetusti pidon kannalta haasteelliset tiet. Meidän rengasvalintamme kuitenkin toimi mainiosti. Itse asiassa auto, kuski, kartturi Ari-Pekka Hautanen, huolto ja renkaat toimivat kaikki todella hyvin, kiittelee seitsemän pohja-aikaa SM2-luokassa kellottanut Hautamäki.SM5-luokassa kilpaileva Jere Pensas on kartturinsa Jouni Saarijärven kanssa tehnyt tällä kaudella vakuuttavaa jälkeä. Kahden kakkossijan jälkeen kaksikko on ajanut kahdesti voittoon, ja laihialaisen nimi koreileekin luokan pistetilaston ykkösenä. -Kilpailu voitosta tiukkenee jokaisessa rallissa. Missään kohdassa ei voi varmistella, eikä ottaa yhtään helpommin. Pitää koko ajan keskittyä ja ajatella, mistä vielä löytäisi lisää vauhtia, kertoo Pensas.Kahden epäonnisen osakilpailun jälkeen Tuukka-Matias Kivioja ja Juha Heinonen ajoivat vakuuttavasti RSJM3-luokan voittoon, ja nuorukainen oli syystäkin tyytyväinen.- Keskeytysten jälkeen kisa meni hyvin ja oli kiva päästä maaliin. Saatiin kokemusta uudesta autosta ja tulos oli hyvä!Nuorten SM-sarjassa kilpaileva Aatu Hakalehto osallistui uransa viidenteen ralliin. Hän aloitti vauhdilla ja nakutti pohja-aikoja toisensa jälkeen. Toiseksi viimeisellä erikoiskokeella tapahtunut ulosajo ja siinä menetetty podiumsijoitus toki harmitti, mutta näyttö omasta potentiaalista on annettu.- Luotto sorapyörään löytyi paljon nopeammin kuin piikkipyörään ja siksi oltiin nyt kesäkelissä nopeammin kärkivauhdissa. Ollaan tosi tyytyväisiä vauhtiin ja Pohjanmaalle lähdetään samalla sykkeellä.Tiimin uusin tulokas Suvi Jyrkiäinen ajoi Turussa ensimmäisen SM-rallinsa. Tavoitteena oli tuoda auto ehjänä maaliin ja kerätä kokemusta, ja se saavutettiinkin, mutta nälkää jäi seuraaviin kisoihin.- Kisassa piisasi haastetta, kun oli monta uutta asiaa: soralla ajo, nuotin teko ja nuotista ajaminen. Nyt saatiin kuitenkin hyviä kilometrejä alle ja tiedän vähän enemmän mitä ralli on! Tiimi, auto ja renkaat sekä yhteistyö kartturi Antony Warmboldin kanssa toimivat hienosti läpi koko rallin. Tästä on hyvä jatkaa!Tiimipäällikkö Sami Kivioja summaa menestyksekästä viikonloppua:- Meillä oli loistava viikonloppu ja hyvää tekemistä kaikkien osalta. Kuljettajat ja huolto toimivat hienosti, oli mukavaa tekemistä ja fiilikset huipussa. Ville ja Jere onnistuivat siinä mitä lähtivät tästä kisasta hakemaan ja molemmat vakuuttivat varmuudellaan. Suvi otti selvästi askeleita eteenpäin ja onkin mielenkiintoista seurata, missä ollaan Pohjanmaan Rallissa. Tuukalle suotiinkin jo onnistuminen, sen verran on epäonnea ollut alkukaudesta. Vauhtikin lupailee hyvää loppukautta. Aatu todisti heti nopeutensa myös soralla ja veikkaan, että Pohjanmaalla ollaan samassa asetelmassa, että pohja-aikoja ajellaan ja loppusijoituksissa ollaan korkealla!Ralli SM 2022, tiimien SM-pisteet, 4/7 osakilpailua:1. Printsport Junior Team 183; 2. Co-Motorsport 161; 3. Printsport 127; 4. TGS Skoda Team 116; 5. Rautio Motorsport 103; 6. Finsoffat 86; 7. RTRC 42; 8. RTE Motorsport 35; 9. Dynamo 7Lisätietoja: Co-Motorsport, tiimipäällikkö Sami Kivioja, 050 441 6210, myynti@mrftyresfinland.fi
Lue artikkeli
MRF Tyres Finlandilla menestyksekäs ensimmäinen vuosi Artikkelin tunniste: MRF RACING
  • Artikkeli julkaistu osoitteessa:
MRF Tyres Finlandilla menestyksekäs ensimmäinen vuosi
Syksyllä 2020 perustetun MRF Tyres Finlandin ensimmäinen toimintavuosi on ollut monella tapaa erittäin onnistunut. Kisamenestystä on tullut laajalla rintamalla, mikä näkyy luonnollisesti myös yrityksen toiminnassa. Ensimmäisen vuoden myynti ja renkaista saatu palaute on ylittänyt kaikki odotukset.- Ensimmäinen vuosi on ollut meille todella positiivinen yllätys ja olen todella tyytyväinen siihen, miten toiminta on kehittynyt. Olemme vuoden aikana rikkoneet 1000 renkaan myyntirajan ja se on positiivinen merkki tulevaisuuteen. Erityisen tyytyväinen olen myös MRF Tyres Finland luomaan MRF-yhteisöön ja sen luomaan erityiseen MRF-henkeen. Jokainen MRF-kuljettaja on tärkeä ja osa yhteisöämme, kertoo MRF Finland Oy:n toimitusjohtaja Sami Kivioja.Kaudella 2021 MRF-renkaiden näkyvimpänä ja menestyneimpänä kuljettajana Suomessa on ollut Emil Lindholm, joka teki historiaa voittamalla rengasmerkille kaikkien aikojen ensimmäisen Suomen mestaruuden.- Ralli SM -sarja on kansallisista rallisarjoista varmasti arvostetuin maailmassa. Pärjätäkseen Suomessa rengasvalmistajalta vaaditaan osaamista aika laajalta alueelta: lumelta ja jäältä sekä koostumukseltaan erilaisilta sorateiltä. Renkaan pitää Suomessa toimia erilaisissa olosuhteissa. MRF onnistui tässä hienosti, totesi Lindholm mestaruuden varmistuttua. Lindholm kiittelee myös MRF:n kehitystyön nopeutta ja tuloksia:- Olemme saaneet tosi nopeasti muutoksia haluamaamme suuntaan ja ne ovat toimineet toivotulla tavalla. Kuluneen kauden aikana MRF-renkailla ajettiin yleiskilpailun voittoja, palkintokorokesijoituksia sekä omia ennätyksiä niin Ralli SM -sarjassa kuin myös nuorten ja junioreiden SM-sarjoissa.Jyväskylän MM-rallissa ja sen yhteydessä ajetussa kansallisessa Vetomies-kissassa MRF-renkaat siivittivät voittoihin niin Mika Rampasen (Nelivetomies 2021) kuin Toni Herrasen, jolle kisa oli ensimmäinen MRF-renkailla.- Renkaat toimi läpi viikonlopun oikein hienosti, ei mitään valitettavaa. Olosuhteet tosin oli varsinkin toiseen kertaan ajettavilla pätkillä todella haastavat, kertoili kaksivetoisten luokkavoittoon ajanut Herranen kisan jälkeen.MRF-renkaat ovat löytäneet vankan asiakaskunnan ja renkaalla on saavutettu vuoden 2021 aikana luokkavoittoja useissa kansallisissa ralleissa niin neliveto- ja etuvetokalustolla kuin historic-luokan autoillakin. Lisäksi BMW Ralli -sarjan kesäkauden kisat on ajettu MRF-renkailla. Eikä pelkästään rallissa, MRF-renkailla on kilpailtu myös muissa autourheilulajeissa, kuten esim. tasanopeusajossa sekä rallisprintissä.MRF Tyres Finlandin toimitusjohtajan Sami Kiviojan ja hallituksen puheenjohtaja, rallin kaksinkertaisen maailmanmestarin Marcus Grönholmin suunnitelmat ensi kauteen on jo luotu:- Kaudella 2022 jatkamme työtä MRF:n kehityksen, rengasmyynnin ja yhteisön eteen. Toivotamme kaikille MRF-kuljettajille menestystä tulevan vuoden kisoihin sekä toivotamme uudet MRF-kuljettajat tervetulleiksi yhteisöömme!
Lue artikkeli
Emil Lindholm on rallin SM1-luokan uusi Suomen mestari! Artikkelin tunniste: MRF RACING
  • Artikkeli julkaistu osoitteessa:
Emil Lindholm on rallin SM1-luokan uusi Suomen mestari!
GRX-tiimin Škoda Fabia R5 Evolla kilpaileva Emil Lindholm on rallin SM1-luokan uusi Suomen mestari. Lindholm ratkaisi mestaruuden yhdessä Reeta Hämäläisen kanssa voittamalla ralli SM-sarjan finaaliosakilpailun Kokkolassa. Mestaruus on Lindholmille uran ensimmäinen. GRX-tiimin Emil Lindholm ja Reeta Hämäläinen säilyttivät Kokkolan SM-rallissa avauspäivänä hankitun kärkitilan ja ajoivat sunnuntaina rallin voittoon. Ykköstila merkitsi TGS Worldwiden Škoda Fabia R5 Evolla kilpailevalle kaksikolle Suomen mestaruutta. Rallissa toiseksi SM-pisteiden ulkopuolella ajoi Venäjän Nikolai Gryazin, joka joutui taipumaan Lindholmille 7 sekuntia.Lindholmin kanssa Suomen mestaruudesta taistelleet Teemu Asunmaa oli rallissa kolmas 11,0 sekuntia ja Mikko Heikkilä neljäs 11,4 sekuntia Lindholmista.Lindholm ja Hämäläinen ratkaisivat mestaruuden, ajamalla kauden kolmesta viimeisestä SM-rallista täydet SM-pisteet. Kokkolassa Lindholm menetti kärkipaikkansa hetkellisesti sunnuntain ensimmäisen EK:n jälkeen, mutta nousi uudelleen kärkeen heti seuraavalla EK:lla.- Aamun toinen EK ratkaisi tämän rallin. Siinä noustiin uudelleen rallin johtoon ja sen jälkeen homma oli hanskassa. Viimeiselle pätkälle lähdettäessä en edes jännittänyt yhtään. Ajoni oli rentoa koko päivän. - Aamun ensimmäisellä EK:lla ilman lämpötila oli vain neljä astetta plussaa, ja kun lämpötila nousi, pito parani. Renkaamme toimivat koko kauden yleensäkin erinomaisesti.SM1-luokasta saavutettujen kahden SM-hopean ja yhden pronssin jälkeen uran ensimmäinen Suomen mestaruus maistuu.- Hieno fiilis. Tätä on odotettu. Hymyilyttää koko ajan, mutta juhlat valitettavasti jäävät tällä kertaa väliin. Kokkolasta lähdemme heti kohti kotia ja jo kotimatkalla alkaa keskittyminen ensi viikolla ajettavaan Suomen MM-ralliin. Lindholm kertoo, että vaikka mestaruus oli ollut jo useana vuonna lähellä, vasta tänä vuonna hän oli riittävän kypsä voittamaan sen.- Aikaisempina vuosina on ollut liikaa nuoren miehen intoa. Joka pätkälle piti saada hyvä aika. Tänä vuonna olen ymmärtänyt paremmin, mitä ralli lajina vaatii. Se, että osaa ajaa pohja-aikoja, ei vain riitä. Ralli on loppujen lopuksi myös taktinen laji. Jokainen tulos ja EK-aika ei vain vaikuta omaan ajoosi vaan myös muiden suoritukseen. Olen oppinut ajattelemaan rallia kokonaisuutena, Lindholm kertoo.Lindholmin rengasvalmistajan intialaisen MRF Tyresin edustaja oli saapunut Suomeen juhlistamaan valmistajan ensimmäistä merkittävää rallisarjan voittoa.- Ralliautoilun kotimaassa ajettava SM-sarja on kansallisista rallisarjoista se arvostetuin maailmassa. Pärjätäkseen Suomessa rengasvalmistajalta vaaditaan osaamista aika laajalta alueelta: lumelta ja jäältä sekä koostumukseltaan erilaisilta sorateiltä. Renkaan pitää Suomessa toimia erilaisissa olosuhteissa. MRF onnistui haasteissaan hienosti.- Haluan myös kiittää ensimmäisestä mestaruudestani kaikkia vuosien varrella mukana olleita. Luettelo olisi pitkä, mutta he kaikki mukana olleet tietävät, keitä tarkoitan. Iso kiitos! Suuri kiitos myös tiimilleni sekä Reetalle, joka jaksoi hienosti tsempata minua kauden aikana.Lopputulokset: Kokkolan SM-ralli:1. Emil Lindholm – Reeta Hämäläinen (FIN) Škoda Fabia R5 Evo 59:35,42. Nikolai Gryazin – Konstantin Alekssandrov (RUS) VW Polo GTI R5 + 7,03. Teemu Asunmaa – Marko Salminen (FIN) Škoda Fabia R5 Evo + 11,04. Mikko Heikkilä – Topi Luhtinen (FIN) Škoda Fabia R5 Evo + 11,45. Eerik Pietarinen – Antti Linnaketo (FIN) VW Polo GTI R5 + 20,4Epäviralliset SM-pisteet SM1-luokka:1. Emil Lindholm Škoda 1192. Mikko Heikkilä Škoda 1063. Teemu Asunmaa Škoda 104
Lue artikkeli
Rallin kesäkausi avattu! Artikkelin tunniste: MRF RACING
  • Artikkeli julkaistu osoitteessa:
Rallin kesäkausi avattu!
Rallin kesäkausi saatu hyvin käyntiin ja MRF:n myynti on lähtenyt vauhdikkaasti liikkeelle. Renkaan myynti ja toimitukset on saatu hienosti hoidettua, vaikka koronatilanne maailmalla on ollut haastava. Olemme saaneet merkittävän määrän uusia asiakkaita ja palaute renkaista on ollut todella positiivista.On ollut hienoa nähdä BMW Ralli -sarjan kesäkauden avaus MRF:n renkailla ja seurata sarjalaisten tuloksia. Myöskään Craig Breenin loistavat MRF-suoritukset Euroopassa eivät ole jääneet rallikansalta huomioimatta.Suomessa Emil Lindholmin Pohjanmaa rallin SM1-luokan voitto nosti MRF-renkaat kahden muun valtamerkin kanssa samalle tasolle. Samassa kisassa Jari-Matti Tiilikka ajoi luokkavoiton MRF-renkaalla. Myös Autoglym Rallissa Emil Nyblom ajoi hienosti luokkavoittoon. Tämä osoittaa, että pystymme tarjoamaan voittajarenkaan niin 4- kuin 2-vetoluokkiin.MRF Tyres Finland -palvelut laajentuivat myös kilpa-autojen vuokraamiseen. Tallista löytyvät Skoda Fabia R5, Ford Fiesta Rally 4 sekä Ford Fiesta V1600. MRF Tyres Finland toivottaa kaikki tervetulleeksi MRF-yhteisöön!  
Lue artikkeli
MRF-talvi 2021 Artikkelin tunniste: MRF RACING
  • Artikkeli julkaistu osoitteessa:
MRF-talvi 2021
MRF-renkailla onnistunut talvikausi Kulunut talvikausi oli ensimmäinen MRF-talvi Suomessa. Talven tavoitteina oli saada tunnettuutta MRF-renkaalle ja samalla testata renkaan toimivuutta niin jäisillä kuin lumisillakin ralliteillä. Iloksemme voimme todeta, että sekä kilpailumenestyksen että testitulosten puolesta talvi sujui varsin hyvin, jopa yli ennakko-odotusten!MRF-kuljettajina Rallin SM-sarjassa nähtiin GRX-tiimin Emil Lindholm ja Mikael Korhonen. Talvikauden kahdessa SM-rallissa MRF-rengas osoitti kilpailukykyisyytensä muihin rallirenkaisiin nähden. Lindholm ajoi aivan kärkipään vauhdissa, ja kirjattiinpa hänelle Arctic Lapland Rallyssä MRF-renkaiden ensimmäinen pohja-aika Suomessa.– Olemme tänä talvena kolminkertaistaneet MRF Tyresin talvirenkailla ajettujen rallien lukumäärän. Olemme yltäneet pohja-aikaan ja erikoiskokeilla tasaisesti kärkipään sijoituksiin. Olemme menneet renkaan kehitystyössä taas eteenpäin. Minulla oli jo ennen kauden alkua kova luottamus siihen, että MRF pystyy valmistamaan kilpailukykyisen renkaan myös talviolosuhteisiin, Emil Lindholm summasi talvikautta.MRF Tyres Finland Oy:n toimitusjohtaja Sami Kivioja ja hallituksen puheenjohtaja Marcus Grönholm ovat tyytyväisiä talven tuloksiin:- Ensimmäiselle MRF-talvelle asettamamme tavoitteet täyttyivät yli odotusten. Rengas osoitti olevansa kilpailukykyinen, MRF:n brändi herätti paljon kiinnostusta ja saimme tärkeitä kilometrejä niin testi- kuin kisaolosuhteissa. Lisäksi Emilin erinomaiset tulokset sekä kärkivauhti SM-ralleissa ovat olleet varsin vakuuttavia. Tästä on hyvä suunnata isommalla volyymillä kohti tulevia talvia!
Lue artikkeli